loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود ترانه پشیمونی علیرضا روزگار,کد موزیک پشیمونی علیرضا روزگار,متن آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار,آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار,کد آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار,دانلود

حسین بازدید : 51 جمعه 29 بهمن 1395



متن آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار  www.xni3e.ir
Lyrics Music Alireza Roozegar Pashimoonam
متن آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار
ترانه و شعر آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار
من حتی فکرشم نکرده بودم یه روزی از چشای تو بیفتم
من این شبای سخته بی کسی رو به جز خودت به هیچ کسی نگفتم
دیگه با گریه هم آروم نمیشم کسی که رفت یه روزی عاشقم بود
همه دنیام تویی هر جا که باشی روزای خوبمو بردی چقدر زود
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راهتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راهتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم
تکست آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار
چقدر دلتنگه اون روزام که بودی همون روزای خوب با تو بودن
نشد تا آخرش با من بمونی چشای من همیشه غصه خوردن
هنوزم زنده ام با خاطراتت به تنهایی هنوز عادت نکردم


چقدر دستاتو کم دارم عزیزم بی تو یک شب خوابه راحت نکردم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راهتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم
پشیمونم از اون روزی که رفتی شاید میشد جلو راهتو بگیرم
نتونستم بگم حرفامو با تو که دارم از نبود تو میمیرم



http://www.faratext.com/











برچسب ها دانلود ترانه پشیمونی علیرضا روزگار کد موزیک پشیمونی علیرضا روزگار متن آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار کد آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار دانلود آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار ljk Hik' [ndn دانلود موزیک ویدیو پشیمونی علیرضا روزگار دانلود آهنگ با لینک مستقیم پشیمونی علیرضا روزگار متن ترانه پشیمونی علیرضا روزگار کد پیشواز همراه اول پشیمونی علیرضا روزگار تکست آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار کد آهنگ پیشواز ایرانسل پشیمونی علیرضا روزگار دانلود آهنگ پشیمونی علیرضا روزگار کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید پشیمونی علیرضا روزگار بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ جدید پشیمونی علیرضا روزگار ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو