loading...

دانلود موزیک درخواستی

X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله بهترین کیفیت X دانلود ریمیکس پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ 320 X

حسین بازدید : 97 دوشنبه 05 خرداد 1399
X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله بهترین کیفیت X دانلود ریمیکس پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ 320 X دانلود ترانه پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ زیبای پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله با لینک مستقیم X Download music X کد پیشواز آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود ترانه جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X تکست آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ خفن پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله 320 X دانلود آهنگ mp3 پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود اهنگ قدیمی پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود موزیک ویدیو پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X متن آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله 320 X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله Remix X دانلود آهنگ شاد X کد پیشواز همراه اول پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ برای ماشین پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله 320 X دانلود بیت آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله کیفیت 320 X دانلود آهنگ خالی پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله با لینک مستقیم X کد پیشواز ایرانسل پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ بیکلام پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ فوق العاده زیبا پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله پخش انلاین X دانلود آهنگ تصویری پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X متن آهنگ X دانلود بدون کلام آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود Mp3 پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله + متن X دانلود آهنگ ریمیکس پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود موزیک ویدیو پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله Hd X کد آهنگ پیشواز پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ صوتی X دانلود آهنگهای جدید X دانلود بی کلام آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود موزیک پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ 1399 پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله X پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله


پشت من قرص به تو رفیق جون جونی داداش

از همه دنیا برام فقط تو میمونی داداش

رفیق لحظی ناخوشی بودی عمری برام

توی روزگار نامردی و جرو مردناش

جام آخر به سلامتی اون شرم نگات

اسیر مرامتم نوکری میکنم برات

بزار دنیا هرچی داره رو کنه رفیق من

دل من عمری به تو گرمه به موج خنده هات

جام آخر به سلامتی اون شرم نگات

اسیر مرامتم نوکری میکنم برات

بزار دنیا هرچی داره رو کنه رفیق من

دل من عمری به تو گرمه به موج خنده هات

دنیا با خنجر نامردی بیاد تو پشتمی

شبیح تیزی خوش دستی که تویه مشتمی

پاشنه هاتو ور بکش قیصر روزگار من

رفیق قدیمیام تموم انتظار من

جام آخر به سلامتی اون شرم نگات

اسیر مرامتم نوکری میکنم برات

بزار دنیا هرچی داره رو کنه رفیق من

دل من عمری به تو گرمه به موج خنده هات

جام آخر به سلامتی اون شرم نگات

اسیر مرامتم نوکری میکنم برات

بزار دنیا هرچی داره رو کنه رفیق من

دل من عمری به تو گرمه به موج خنده هات

من میرم فرو کنم تیزرو تو قلب فلک

آخه عمری کم آورده توی جنگ تک به تک

هرچی تو غریب کشی کم نمیاره روزگار

که تو باشی کنار من ترسی نداره روزگار

جام آخر به سلامتی اون شرم نگات

اسیر مرامتم نوکری میکنم برات

بزار دنیا هرچی داره رو کنه رفیق من

دل من عمری به تو گرمه به موج خنده هات

دانلود آهنگ با کیفیت 128


منبع ناکامان







برچسب ها دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله بهترین کیفیت دانلود ریمیکس پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ 320 دانلود ترانه پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ زیبای پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله با لینک مستقیم Download music کد پیشواز آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود ترانه جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله تکست آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ خفن پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله 320 دانلود آهنگ mp3 پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود اهنگ قدیمی پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود موزیک ویدیو پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله متن آهنگ پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله دانلود آهنگ جدید پشت من قرص به تو رفیق از مجتبی آلاله 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو