loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ خالی شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ بیکلام شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله,دانلود آهنگ ریمیکس شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلو

حسین بازدید : 259 دوشنبه 05 خرداد 1399

دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ خالی شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ بیکلام شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله,دانلود آهنگ ریمیکس شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ جدید, شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ 320,دانلود بی کلام آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله با لینک مستقیم,Download music,کد پیشواز همراه اول شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود موزیک ویدیو شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود اهنگ قدیمی شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله,دانلود Mp3 شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله + متن,دانلود آهنگ برای ماشین شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله  320,دانلود موزیک شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ عاشقانه,کد آهنگ پیشواز شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود بدون کلام آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ خفن شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله  320,دانلود آهنگ شاد,دانلود ترانه شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,کد پیشواز آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود ترانه جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,تکست آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود ریمیکس شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ فوق العاده زیبا شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ زیبای شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ 1399 شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود بیت آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,متن آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,متن آهنگ,دانلود آهنگ mp3 شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله  320,دانلود شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگ صوتی,کد پیشواز ایرانسل شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,دانلود آهنگهای جدید,دانلود موزیک ویدیو شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله Hd,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله بهترین کیفیت,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله کیفیت 320,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله Remix,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله پخش انلاین,دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله با لینک مستقیم,دانلود آهنگ تصویری شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله ,


شدم مجنون عاشق در بیابان

شدم مجنون عاشق در بیابان

نه پرسو میزنم با چشم گریان

نه پرسو میزنم با چشم گریان

نه میگویم خدا لیلای من کو

نه میگویم خدا لیلای من کو

بگو با این دلم دلدار من کو

چه میشه انتظارمون سر آیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

اگه آیی شوی درمون دردم

چنین درمون درد بی دوایه

چنین درمون درد بی دوایه

شدم مجنون عاشق در بیابان

شدم مجنون عاشق در بیابان

نه پرسو میزنم با چشم گریان

نه پرسو میزنم با چشم گریان

نه میگویم خدا لیلای من کو

نه میگویم خدا لیلای من کو

بگو با این دلم دلدار من کو

چه میشه انتظارمون سر آیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

اگه آیی شوی درمون دردم

چنین درمون درد بی دوایه

چنین درمون درد بی دوایه

منم مجنون سرگردان صحرا

منم مجنون سرگردان صحرا

منم مجنون سرگردان صحرا

دلم بی تابم چون موج دریا

دلم بی تابم چون موج دریا

چو درد عشقت در سینه دارم

بختر دل هوای گریه دارم

چه میشه انتظارمون سر آیه

خدا کنه که لیلایم بیایه

اگه آیی شوی درمون دردم

چون اون درمون درد بی دوایه

چون اون درمون درد بی دوایه

دانلود آهنگ با کیفیت 128


منبع ناکامان







برچسب ها دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ خالی شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ بیکلام شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ ریمیکس شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ 320 دانلود بی کلام آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ جدید شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله با لینک مستقیم Download music کد پیشواز همراه اول شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود موزیک ویدیو شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود اهنگ قدیمی شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود Mp3 شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله + متن دانلود آهنگ برای ماشین شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله 320 دانلود موزیک شدم مجنون عاشق در بیابان از مجتبی آلاله دانلود آهنگ دانلود آهنگ عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو