loading...

دانلود موزیک درخواستی

دل دینه من دل دل دینه من دل وطن مایی خانه نشین من عشق و عاشقی بوی خیانتو درده عاشقی ویران تره با دنیا نامرده دل دینه من دل دل دینه من دل من دینه دل من خینه تو وره عاشق مه به عاشقی برینه دی

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 14 خرداد 1399

دل دینه من دل دل دینه من

دل وطن مایی خانه نشین من

عشق و عاشقی بوی خیانتو درده

عاشقی ویران تره با دنیا نامرده

دل دینه من دل دل دینه من

دل من دینه دل من خینه

تو وره عاشق مه به عاشقی برینه

دیشب از غم غمگینم

دیشب از دل دل خینم

دیشب دل به شاکه

له تور خود ناوینم

وای کانه ای عاشق کانه ی معشوق

کانه دلدار ای وای کانه ی همدل

کانه ی غم ها

دل دینه من دل دل دینه من

دل وطن مایی خانه نشین من

عشق و عاشقی بوی خیانتو درده

عاشقی ویران تره با دنیا نامرده

دانلود آهنگ دل دینه من دل دل دینه من از بیدل برزویی



دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو