loading...

دانلود موزیک درخواستی

بریز ساقی بریز پیک شرابم را بریز ساقی بریز پیک شرابم را منو غرق همین دنیای مستی کن بریز تا که فراموش کنم این غم را منو غرق همین دنیای مستی کن بریز تا که فراموش کنم این غم را بریز جامم ساقی امشب

حسین بازدید : 18 چهارشنبه 14 خرداد 1399

بریز ساقی بریز پیک شرابم را

بریز ساقی بریز پیک شرابم را

منو غرق همین دنیای مستی کن

بریز تا که فراموش کنم این غم را

منو غرق همین دنیای مستی کن

بریز تا که فراموش کنم این غم را

بریز جامم ساقی امشب پر از داغم

بریز جامم ساقی امشب پر از داغم

بریز ساقی من امشب را نمیخوابم

داوی این دلو جز تو نمیدانم

بریز ساقی من امشب را نمیخوابم

داوی این دلو جز تو نمیدانم

ساقی بریز جامم مردی تو میدانم

ساقی بریز جامم مردی تو میدانم

امشب در این مستی فقط از عشق نمیخوانم

امشب در این مستی فقط از عشق نمیخوانم

امشب در این مستی بلند با عشق میخوانم

امشب در این مستی فقط از عشق میخوانم

کشم جام را رفیق اشکو دردم را

کشم جام را رفیق اشکو دردم را

کشم بالا من این تلخی نامم را

منم آن که شدم بد نام این دنیا

کشم بالا من این تلخی نامم را

منم آن که شدم بد نام این دنیا

گشم جام را چراخ سرنوشتم را

گشم جام را چراخ سرنوشتم را

کشم جام را اگر روشن کند راه را

کشم ساقی که سلامت باشد این غمها

کشم جام را اگر روشن کند راه را

کشم ساقی که سلامت باشد این غمها

ساقی بریز جامم مردی را در تو میدانم

ساقی بریز جامم مردی را در تو میدانم

امشب در این مستی بلند با عشق میخوانم

امشب در این مستی فقط از عشق میخوانم


دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ محلی بریز ساقی بریز پیک شرابم را (عشق و مستی)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو