loading...

دانلود موزیک درخواستی

تموم درد این دنیا تویه قلبم خونه کرده لحظه به لحظه ی عمرم یه تقویم پر از درده باید فقط بسوزم من تو آتیش دلواپسی دوا نداره این دردام چاره نداره بی کسی دانلود آهنگ آی دلم دلم بسته (تا کی دردو غمو

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 28 خرداد 1399

تموم درد این دنیا تویه قلبم خونه کرده

لحظه به لحظه ی عمرم یه تقویم پر از درده

باید فقط بسوزم من تو آتیش دلواپسی

دوا نداره این دردام چاره نداره بی کسی

دانلود آهنگ آی دلم دلم بسته (تا کی دردو غمو غصه) از حسین حمیدی

دوا نداره این دردام چاره نداره بی کسی

آی دلم دلم بسته تا کی دردو غمو غصه

آی دلم دلم بسته تا کی دردو غمو غصه

آی دلم دلم بسته کم آوردم شدم خسه

آی دلم دلم بسته تا کی دردو غمو غصه

آی دلم دلم بسته تا کی دردو غمو غصه

آی دلم دلم بسته کم آوردم شدم خسه

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو