loading...

دانلود موزیک درخواستی

آغاز کنم هلالی من دیسانه حس ریتم گریان ژده زمانه آغاز کنم هلالی من دیسانه حس ریتم گریان ژده زمانه رحمو مروت تونه نه فلک داغ له دل هرکس دانی وتنه خوشی تو نه نو ننه آی فلک آی فلک رشته یرو روزگارم

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 28 خرداد 1399

آغاز کنم هلالی من دیسانه

حس ریتم گریان ژده زمانه

آغاز کنم هلالی من دیسانه

حس ریتم گریان ژده زمانه

رحمو مروت تونه نه فلک

داغ له دل هرکس دانی وتنه

خوشی تو نه نو ننه آی فلک آی فلک

رشته یرو روزگارمه آی فلک آی فلک

خوشی تونه نواره مه آی فلک آی فلک

چه دخازی ز جانم آی فلک آی فلک

آغاز کنم هلالی من دیسانه

حس ریتم گریان ژده زمانه

دانلود آهنگ آی فلک آی فلک از داوود رستمی

آغاز کنم هلالی من دیسانه

حس ریتم گریان ژده زمانه

رحمو مروت تونه نه فلک

داغ له دل هرکس دانی وتنه

خوشی تو نه نو ننه آی فلک آی فلک

رشته یرو روزگارمه آی فلک آی فلک

خوشی تونه نواره مه آی فلک آی فلک

چه دخازی ز جانم آی فلک آی فلک

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو