loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ خدایا بی کسی اندازه داره از محسن علی پناهسرم امشب خیال تازه داره سرم امشب خیال تازه داره هوای عاشقی نداره چاره هوای عاشقی نداره چاره دلی آواره و دیوانه دارم به دنیا دلبر گم کرده دار

حسین بازدید : 31 شنبه 14 تیر 1399

دانلود آهنگ خدایا بی کسی اندازه داره از محسن علی پناه

سرم امشب خیال تازه داره

سرم امشب خیال تازه داره

هوای عاشقی نداره چاره

هوای عاشقی نداره چاره

دلی آواره و دیوانه دارم

به دنیا دلبر گم کرده دارم

به دنیا دلبر گم کرده دارم

خدایا بی کسی اندازه داره

دل که عاشق شدن نداره چاره

بسوزم آتیش یار بسوزم

تا کی باید چشامو به در بدوزم

سرم امشب خیال تازه داره

سرم امشب خیال تازه داره

هوای عاشقی نداره چاره

هوای عاشقی نداره چاره

دلی آواره و دیوانه دارم

به دنیا دلبر گم کرده دارم

به دنیا دلبر گم کرده دارم

خدایا بی کسی اندازه داره

دل که عاشق شدن نداره چاره

بسوزم آتیش یار بسوزم

تا کی باید چشامو به در بدوزم

خدایا از سفر یارم نیومد

خدایا از سفر یارم نیومد

رفیق قلب بیمارم نیومد

اسیر دردو بیمارم تو کردی

میون عاشقا خاروم تو کردی

میون عاشقا خاروم تو کردی

خدایا بی کسی اندازه داره

دل که عاشق شدن نداره چاره

بسوزم آتیش یار بسوزم

تا کی باید چشامو به در بدوزم

خدایا از سفر یارم نیومد

خدایا از سفر یارم نیومد

رفیق قلب بیمارم نیومد

اسیر دردو بیمارم تو کردی

میون عاشقا خاروم تو کردی

میون عاشقا خاروم تو کردی

خدایا بی کسی اندازه داره

دل که عاشق شدن نداره چاره

بسوزم آتیش یار بسوزم

تا کی باید چشامو به در بدوزم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو