loading...

دانلود موزیک درخواستی

از شور تو من شور گرفتم از عشق تو دستور گرفتم تا جان بدهم دل بدهى باز بر من نظرى تازه بینداز این حال مرا خوب نظر کن یکبار در این عشق خطر کن ثابت کنم این حال ریا نیست دیوانگى از عشق مگر چیست آرامش ج

حسین بازدید : 49 یکشنبه 29 تیر 1399

از شور تو من شور گرفتم از عشق تو دستور گرفتم
تا جان بدهم دل بدهى باز بر من نظرى تازه بینداز

این حال مرا خوب نظر کن یکبار در این عشق خطر کن
ثابت کنم این حال ریا نیست دیوانگى از عشق مگر چیست

آرامش جانى آرى تو همانى
زیبایی رفتار تو نقشی است جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
جز حلقه چشم تو دگر نیست جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
زیبایی رفتار تو نقشی است جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
جز حلقه چشم تو دگر نیست جهانی


هر جا که تو گویى بشتابم
از عشق تو من خوب خرابم

این لرزش دستان من از توست
این زندگی و جان من از توست

آرامش جانى آرى تو همانى
زیبایی رفتار تو نقشی است جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
جز حلقه چشم تو دگر نیست جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
زیبایی رفتار تو نقشی است جهانی

آرامش جانى آرى تو همانى
جز حلقه چشم تو دگر نیست جهانی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو