loading...

دانلود موزیک درخواستی

تو که آرامش حال منی کل جهان منی و دل من از تو دگر چیزی ازت نخواهد تو که بی واسطه در قلب منی دل و دلدار منی جز تو در خاطر من اسمی نماند یار شیرینم یار دیرینم تو چه احساسی درون من به پا کردی تو نم

حسین بازدید : 23 یکشنبه 29 تیر 1399

تو که آرامش حال منی کل جهان منی و
دل من از تو دگر چیزی ازت نخواهد

تو که بی واسطه در قلب منی
دل و دلدار منی جز تو در خاطر من اسمی نماند

یار شیرینم یار دیرینم
تو چه احساسی درون من به پا کردی

تو نمیدانی مرهم جانی
همه جا از منه دیوانه دفاع کردی

یار شیرینم یار دیرینم
تو چه احساسی درون من به پا کردی

تو نمیدانی مرهم جانی
همه جا از منه دیوانه دفاع کردی


تو چه زیبایی تو یه رویایی
تو برای دل عاشقم یه نیایی

ای تو ای مرحم، مرحم دردم
تو چگونه رهایم میکنی از غم

یار شیرینم یار دیرینم
تو چه احساسی درون من به پا کردی

تو نمیدانی مرهم جانی
همه جا از منه دیوانه دفاع کردی

یار شیرینم یار دیرینم
تو چه احساسی درون من به پا کردی

تو نمیدانی مرهم جانی
همه جا از منه دیوانه دفاع کردی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو