loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ هما گفتم ببینمت,    گفتم ببینمت سالار عقیلی,    متن آهنگ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود,    متن آه

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 08 مرداد 1399


,   
,    متن اهنگ هما گفتم ببینمت
,    گفتم ببینمت سالار عقیلی
,    متن آهنگ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    متن آهنگ پرواز همای
,    کلیپ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
,    متن آهنگ تو بگو من ز تو دیوانه ترم یا تو ز من
,    گفتم ببینمت مگرم درد اشتیاق همای
,    متن آهنگ دیوانه تری همای
,    اهنگ دیوانه شدم







برچسب ها متن اهنگ هما گفتم ببینمت گفتم ببینمت سالار عقیلی متن آهنگ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود متن آهنگ پرواز همای کلیپ گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود متن آهنگ تو بگو من ز تو دیوانه ترم یا تو ز من گفتم ببینمت مگرم درد اشتیاق همای متن آهنگ دیوانه تری همای اهنگ دیوانه شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو