loading...

دانلود موزیک درخواستی

روزبه بمانی بمان دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام بمان Roozbeh Bemani - Beman ترانه آهنگ بمان روزبه بمانی گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدا

حسین بازدید : 25 جمعه 10 مرداد 1399

دانلود آهنگ روزبه بمانی بنام بمان

روزبه بمانی بمان

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی بنام بمان

Roozbeh Bemani - Beman

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

ترانه آهنگ بمان روزبه بمانی

گفتم بمان گفتی نگو وقتی نمیمانم
گفتم پشیمان میشوی گفتی نمیدانم
گفتم نمیپرسی چه می آید سرم بی
تو گفتی نه میدانم نه میپرسم نه میمانم
از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم گفتم
که هر کاری کنم یاد تو می افتم
انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که بر
هر چه اصراری کنم یاد تو می افتم
مردم بفهمانم به تو من بیشتر از هر
کسی ای از خودت هم بی خبر
فکر تو بودم
گفتم اگر راهی نشد به تار موی تو
قسم من از خودت هم بیشتر
فکر تو بودم
از آنچه می آید سرم با رفتنت گفتم
گفتم که هر کاری کنم یاد تو می افتم
انقدر گفتم باش گفتم باش گفتم که
بر هر چه اصراری کنم یاد تو می افتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو