loading...

دانلود موزیک درخواستی

بزن مطرب که امشب بی قرارم هوای گریه داره حال زارم بزن مطرب که قلبم را شکستند پر پرواز رویا را گسستند بزن مطرب که امشب مست مستم که امشب توبه ام را من شکستم بزن مطرب برقصم من به سازت بده ساقی شراب ناب و

حسین بازدید : 39 یکشنبه 12 مرداد 1399

بزن مطرب که امشب بی قرارم
هوای گریه داره حال زارم
بزن مطرب که قلبم را شکستند
پر پرواز رویا را گسستند
بزن مطرب که امشب مست مستم
که امشب توبه ام را من شکستم
بزن مطرب برقصم من به سازت
بده ساقی شراب ناب و نازت
بزن مطرب تو امشب ناله با نی
بده ساقی پیاپی جام پر می
بزن مطرب تنهایم دراین شهر
کسی رامن ندارم جزغم و درد

بزن مطرب که امشب دلبرم مستانه ميرقصد

بت افسونگرم لب بر لب پيمانه مي رقصد

بده ساقي شراب اتشين مست و خمارم کن

که امشب دلبرم در مجلس بيگانه ميرقصد

 

توبه کردم که دگر باده پرستی نکنم

می ننوشم نکشم عربده مستی نکنم

مست بودم که چنین توبه ی مستی کردم

عهد بستم که دگر توبه زمستی نکنم

عهدبستم که دگرمی نخورم در همه حال

یا رب دوست اگر ساقی شود می بدهد من چه کنم؟

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو