loading...

دانلود موزیک درخواستی

تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد زندگی درد قشنگیست که جریان دارد زندگی درد قشنگیست به جز شبهایش که بدون تو فقط خواب پریشان دارد در کنارم نیستی باز در فال منی به دلم افتاده تو فقط مال منی یک نف

حسین بازدید : 27 سه شنبه 21 مرداد 1399

تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد
زندگی درد قشنگیست که جریان دارد

زندگی درد قشنگیست به جز شبهایش
که بدون تو فقط خواب پریشان دارد

در کنارم نیستی باز در فال منی
به دلم افتاده تو فقط مال منی

یک نفر کاش تو را قسمتم گرداند
این من گمشده را به تو برگرداند

تکست آهنگ زندگی زندیار

خواب بد دیدم ای کاش خدا خیر کند
خواب دیدم که تو رفتی بدنم جان دارد

تکه ای ابر در این چشم نگه داشته ام
که به هنگام تماشای تو باران دارد

در کنارم نیستی باز در فال منی
به دلم افتاده تو فقط مال منی

یک نفر کاش تو را قسمتم گرداند
این من گمشده را به تو برگرداند







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو