loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن,تکست آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن, از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن,دانلود آهنگ از من نپرس خونه

حسین بازدید : 175 یکشنبه 29 مرداد 1396

متن آهنگ همخونه از ویگن

از من نپرس خونه م کجاس
تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم
قبیله سرگردونه
ما دربدرتر از همیم
همخونه بی خونه
غربت ما دیار ماست
خونین ترین ویرونه
دربدری مال تو بود
اما نصیب ما شد

http://nextaraneh.ir

 

کودک نوزاده ما
با دست ما کفن شد
از من نپرس درد دلم
شکسته سنگ صبور
خاطره هام ویرونه هاست
قصه هام رنده بگور
چه آرزوهایی که نمرد
چه سینه هایی که نسوخت
کسی دیگه تو اون دیار
رخت عروسی ندوخت
باور کن ای هم آواز
نشکسته بال پرواز
باهم بیا بسازیم
اون خونه رو از آغاز
از من نپرس خونه م کجاس
تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم
قبیله سرگردونه
ما دربدرتر از همیم
همخونه بی خونه
غربت ما دیار ماست
خونین ترین ویرونه
چه آرزوهایی که نمرد
چه سینه هایی که نسوخت
کسی دیگه تو اون دیار
رخت عروسی ندوخت
باور کن ای هم آواز
نشکسته بال پرواز
باهم بیا بسازیم
اون خونه رو از آغاز
از من نپرس خونه م کجاس
تو اون همه ویرونه
ای هم قبیله چی بگم
قبیله سرگردونه
غربت از اون خاک پاک
مارو جدا نکرده
قبیله سرگردون
به خونه بر میگرده
به خونه بر میگرده







برچسب ها کد آهنگ پیشواز از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن تکست آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن کیفیت عالی دانلود آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود آهنگ با لینک مستقیم از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن کد موزیک از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن کد آوای انتظار همراه اول از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن آهنگ جدید مرداد 96 تکست موزیک از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن متن ترانه از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود آهنگ جدید از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن کد آهنگ پیشواز ایرانسل از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن رمیکس Remix متن آهنگ از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن دانلود ترانه از من نپرس خونه م کجاس هایده ویگن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو