loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ بیکلام دو خط موازی از یاسر محمودی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو خط موازی از یاسر محمودی ,دو خط موازی از یاسر محمودی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ه

حسین بازدید : 95 دوشنبه 01 بهمن 1397

دانلود آهنگ بیکلام دو خط موازی از یاسر محمودی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو خط موازی از یاسر محمودی ,دو خط موازی از یاسر محمودی,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دو خط موازی از یاسر محمودی ,دانلود آهنگ دو خط موازی از یاسر محمودی با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید دو خط موازی از یاسر محمودی,متن آهنگ دو خط موازی از یاسر محمودی ,

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی خط موازی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی خط موازی با لینک مستقیم و

پخش آنلاین

Download New Music Yaser Mahmoudi & Siavash Yousefi Khatte Movazi

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

تو فکر تو بودم تو تو فکر بازی

بودیم تو راه دو خط موازی

با دستای خالی برات گریه کردم

ببینبا چه حالی برات گریه کردم

خط موازی

متن آهنگ یاسر محمودی و سیاوش یوسفی خط موازی

تو فکر تو بودم تو تو فکر بازی

بودیم تو راه دو خط موازی

با دستای خالی برات گریه کردم

ببین با چه حالی برات گریه کردم

اگه قصر رویاتو راحت نساختم

ولی دیدی پاتکل دنیامو باختم

اگه خواستی شاهزاده باشم نبودم

ولی من که بجاش واست مرده بودم

چی دیدی نموندی چه رویایی داشتیم

برات گریه تو تنهام گذاشتی

چه فکری میکردم ولی دیدی چی شد

تو طاقت نداشتی میموندی چی میشد

با دستای خالی برات گریه کردم

ببین با چه حالی برات گریه کردم

اگه قصر رویاتو راحت نساختم

ولی دیدی پاتکل دنیامو باختم

اگه خواستی شاهزاده باشم نبودم

ولی من که بجاش واست مرده بودم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://www.jenabmusic.com/46985/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%85%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B4-%DB%8C-2.html







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام دو خط موازی از یاسر محمودی دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دو خط موازی از یاسر محمودی دو خط موازی از یاسر محمودی Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دو خط موازی از یاسر محمودی دانلود آهنگ دو خط موازی از یاسر محمودی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دو خط موازی از یاسر محمودی متن آهنگ دو خط موازی از یاسر محمودی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو