loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود مداحی من حرم لازمم از محمد حسین پویانفر با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : مداحی 2019 متن آهنگ : من حرم لازمم دلم تنگ است روزگارم ببین بهم خورده تو عراقی و من هم ایرانم سرنوشت این

حسین بازدید : 25 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی من حرم لازمم از محمد حسین پویانفر با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : مداحی 2019

متن آهنگ :

من حرم لازمم دلم تنگ است

روزگارم ببین بهم خورده

تو عراقی و من هم ایرانم سرنوشت اینچنین رقم خورده 

گره کور دارم آقا یک نگاه تو بهترم آقا 

نذر کردم دوباره قسمت شدمادرم را بیاورم آقا 

منم آن که زیارت مخصوص در خراسان هوای تو کردم 

منم آن که زیارت مخصوص در خراسان هوای تو کردم 

عرفه میهمان نمی خواهی هوس کربلای تو کردم

حسین وای حسین وای

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو