loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ همچو موجی آشفته موجی در طوفان خفته پویان جناتی موزیک جدید پویان جناتی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدهمچو موجی آشفته موجی در طوفان خفته گفته

حسین بازدید : 15 جمعه 14 شهریور 1399

دانلود آهنگ همچو موجی آشفته موجی در طوفان خفته پویان جناتی

موزیک جدید پویان جناتی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

همچو موجی آشفته موجی در طوفان خفته

گفته ها در سر دارم گفته هایی ناگفته

شب به شب میگویم درد پنهانم را

با تو ای جان جانم

من از آن روزی که تر شد آن چشمانت

مست عطر بارانم

گه چنان مجنون و گه چنان فرهادی

تیشه بر کوه اندازم

تو که خود میدانی هرچقدر دل دارم

بر نگاهت میبازم

پس دگر زخمت چیست قلب بی رحمت چیست

سر به هر سودا داری

من غم دیروزم حسرت امروزم 

تو تب فردا داری

در به رویم وا کن درد من پیدا کن

در میان تاریکی

تو که خود میدانی چون نفس در جانی

هرچه دوری نزدیکی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو