loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ mp3 اهای چشمای گریون,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی,    دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی دریا, &n

حسین بازدید : 13 سه شنبه 17 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 اهای چشمای گریون
,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی دریا
,    اهنگ mp3 سلام فریدون اسرایی متن
,    دانلود آهنگ mp3 محمد علیزاده سلام ای ناله بارون
,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن جدید
,    دانلود آهنگ mp3 خداحافظ فریدون آسرایی
,    متن آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی
,    دانلود آهنگ mp3 تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست
,    دانلود آهنگ mp3 جدید
,   

 

 

بگو سرگرم چی بودی؛ که اینقدر!!! ســاکت و سَردی؟!؟!…♯♫♪

خودت؛ آرامشم بودی… خودت؛ دلواپـسم کردی…♯♫♪

تهِ قلبت، هنوز باید یه احساسی به من باشه…♯♫♪

چقدر!!! باید بمـونم… تا یکی مثل تو پیدا شه؟!؟!…♯♫♪

( تووو روز و روزگارِ من… بی تو؛ روزایِ شــادی نیست…♯♫♪

تو دنیایِ منی!… امّا به دنیا اعتمادی نیسـت!…♯♫♪ ) ۲ بار خوانده می شود

سـلام! ای ناله یِ بارون… سلام! ای چشمایِ گریون…♯♫♪

سلام! روزایِ تلخ من!!! هنوز دوســش دارم…♯♫♪

موزیک ترین 1

سلام! ای بغضِ تووو سینه… سـلام! ای آه آیینه…♯♫♪

سلام! شــب هایِ دلِ کندن… هنوزم دوسش دارم…♯♫♪

نمیدونی؛ تووو این روزااا چقدر حـالم پریشونه!!!…♯♫♪

دلم؛ با رفتنت تنگُ… دلم؛ با بودنـت خونه…♯♫♪

خرابه حالِ من، بی تو… نمیتونم که بهتر شم…♯♫♪

تووو دستایِ تو گُل کردم… بذار!!! با گریه پرپر شـم…♯♫♪

یه بی نشــونم؛ تو این خزون… یه بی نشـونم؛ تو این خزون…♯♫♪

منو، از خـودت بدوون!!!…♯♫♪

یه بی نشـونم؛ تو این خزون… یه بی قــرارم؛ یه نیمه جون…♯♫♪

منو از خـودت بدوون!!!…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 اهای چشمای گریون دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی دریا اهنگ mp3 سلام فریدون اسرایی متن دانلود آهنگ mp3 محمد علیزاده سلام ای ناله بارون دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن جدید دانلود آهنگ mp3 خداحافظ فریدون آسرایی متن آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی دانلود آهنگ mp3 تو روز و روزگار من بی تو روزای شادی نیست دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو