loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ خیال تو کیان پاشا Lyrics Music Kiyan Pasha Khiale To ترانه و شعر آهنگ خیال تو کیان پاشا تو بودی درد شیرین بود منم طبق همین منطق کنارت قهوه هامو بی شکر خوردم واست عادی بودم اما واسم ت

حسین بازدید : 59 جمعه 21 شهریور 1399

متن آهنگ خیال تو کیان پاشا

Lyrics Music Kiyan Pasha Khiale To

متن آهنگ خیال تو کیان پاشا

ترانه و شعر آهنگ خیال تو کیان پاشا

تو بودی درد شیرین بود منم طبق همین منطق
کنارت قهوه هامو بی شکر خوردم

واست عادی بودم اما واسم تو خیلی خاص بودی
ببخشید که با عشقم حوصلتو سر بردم

ببخشید که بیش از حد عشقمو واسه تو رو کردم
درگیرت شدم خودم یک طرفه عشقو شروع کردم

من با این عشق بی منطقم همیشه دیوونت میکردم
یه جوری رفتی که میدونم تا ابد دنبالت میگردم

تو رفتی و من تنها مثل دیوونه ها بازم
دارم زندگیمو بی تو با خیال تو میسازم

تکست آهنگ خیال تو کیان پاشا

با تو سختی آسون بود بهترین هوا بارون بود
وقت بیداری شب ها بود رفتی و دیر شد خیلی زود

با تو زمستون آفتاب بود تموم خشکی ها آب بود
همه اینا مثل خواب بود رفتی و دیر شد خیلی زود

من با این عشق بی منطقم همیشه دیوونت میکردم
یه جوری رفتی که میدونم تا ابد دنبالت میگردم

تو رفتی و من تنها مثل دیوونه ها بازم
دارم زندگیمو بی تو با خیال تو میسازم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو