دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک کجایی

Download New Music Mohsen Chavoshi And Sina Sarlak Kojaei

آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک از کجایی

یه پاییز زردو زمستون سردو یه زندون تنگو یه زخم قشنگو
غم جمعه عصرو غریبی حصرو یه دنیا سوالو توو سینم گذاشتی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک کجایی

 

متن آهنگ کجایی از محسن چاوشی و سینا سرلک

یه پاییز زردو زمستون سردو یه زندون تنگو یه زخم قشنگو
ye paiiz zrdo zmston srdo ye zndon tngo ye zkhm ghshngo
غم جمعه عصرو غریبی حصرو یه دنیا سوالو توو سینم گذاشتی
ghm jmah asro ghribi hsro ye dnia soalo too sinm gzashti
جهانی دروغو یه دنیا غرورو یه درد عمیقو یه تیزی تیغو
jhani drogho ye dnia ghroro ye drd amigho ye tizi tigho
یه قلب مریضو یه آه غلیظو یه دنیا محالو توو سینم گذاشتی
ye ghlb mrizo ye ah ghlizo ye dnia mhalo too sinm gzashti
رفیقم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی
rfighm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii
رفیقم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی آهههه خدااااا…. آه ای حبیبم …
rfighm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii ahhhh khdaaaaa…. ah ai hbibm …
یه دنیا غریبم کجایی عزیزم بیا تا چشامو توو چشمات بریزم
ye dnia ghribm kjaii azizm bia ta chshamo too chshmat brizm
نگو دل بریدی خدایی نکرده ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده
ngo dl bridi khdaii nkrdh bbin khoab chshmat ba chshmam chh krdh
همه جارو گشتم کجایی عزیزم بیا تا رگامو توو خونت بریزم
hmh jaro gshtm kjaii azizm bia ta rgamo too khont brizm
بیا روتو رو کن منو زیر و رو کن بیا زخم هامو یه جوری روفو کن
bia roto ro kn mno zir o ro kn bia zkhm hamo ye jori rofo kn
عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی
azizm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii
عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی آهههه خدااااا…. آهههه ….
azizm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii ahhhh khdaaaaa…. ahhhh ….

ترانه آهنگ کجایی از محسن چاوشی و سینا سرلک

نگو دل بریدی خدایی نکرده ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده
ngo dl bridi khdaii nkrdh bbin khoab chshmat ba chshmam chh krdh
همه جارو گشتم کجایی عزیزم بیا تا رگامو توو خونت بریزم
hmh jaro gshtm kjaii azizm bia ta rgamo too khont brizm
بیا روتو رو کن منو زیر و رو کن بیا زخم هامو یه جوری روفو کن
bia roto ro kn mno zir o ro kn bia zkhm hamo ye jori rofo kn
عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی
azizm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii
عزیزم کجایی دقیقا کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی آهههه خدااااا…. آهههه ….
azizm kjaii dghigha kjaii kjaii to bi mn to bi mn kjaii ahhhh khdaaaaa…. ahhhh ….