دانلود آهنگ محمد نوری ستاره من

Download Music Mohammad Noori Setareh Man

آهنگ محمد نوری بنام ستاره من

من امشب را چه رویایی

جاودانه میخواهم جاودانه میخواهم

دانلود آهنگ محمد نوری ستاره من

 

متن آهنگ ستاره من از محمد نوری

من امشب را چه رویایی

جاودانه میخواهم جاودانه میخواهم

من این غم را چو دریایی

بی کرانه میخواهم بی کرانه میخواهم

بلای جهانم تویی توغم بیکرانم تویی تو

نهفته شب در دو چشم تو در دو چشم سیاهت

نشسته غم گرم و مهربان در فروغ نگاهت

بگشا لب ز دست سکوتم رها کن

طوفان ها ز شوقت به جانم به پا کن

بیا و با عطر گیسویت خلوتم را بیامیز

شب مرا پر ستاره کن از نگاه شرر خیز

من امشب را چو رویایی

جاودانه میخواهم جاودانه میخواهم

من این غم را چو دریایی

بی کرانه میخواهم بی کرانه میخواهم

بلای جهانم تویی توغم بیکرانم تویی تو

بیا و با عطر گیسویت خلوتم را بیامیز

شب مرا پر ستاره کن از نگاه شرر خیز

یک دم شو چو غنچه کنارم شکوفا

ای آتش مسوزان مسوزان تنم را

از آشیان چون کبوتری سوی تو پر،کشیدم

az ashiyan chon kabootari sooye to par keshidam

مسوزان با شعله های غم آشیان امیدم

masoozan ba sholehaye gham ashiyane omidam

ترانه آهنگ ستاره من از محمد نوری

یک دم شو چو غنچه کنارم شکوفا

ای آتش مسوزان مسوزان تنم را

از آشیان چون کبوتری سوی تو پر،کشیدم

az ashiyan chon kabootari sooye to par keshidam

مسوزان با شعله های غم آشیان امیدم

masoozan ba sholehaye gham ashiyane omidam