loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ هر کار میکنم نگیره قلبت چون واسه ی من همین خب بسه         متن آهنگ \" زمینو ترک \" از پیکارو و ماهرو :ورس ۱ ( پیکارو ) :تو چشمام ، نگاه تو ، ولی من دیده نشدمتو صدا

حسین بازدید : 21 دوشنبه 12 آبان 1399

دانلود آهنگ هر کار میکنم نگیره قلبت چون واسه ی من همین خب بسه

 

 

 

 

متن آهنگ " زمینو ترک " از پیکارو و ماهرو :

ورس ۱ ( پیکارو ) :

تو چشمام ، نگاه تو ، ولی من دیده نشدم
تو صدام ، ندای تو ، ولی شنیده نشدم
تو همون گل رز باغ بهشت
غنچه ی لبای تو باز ، ولی چیده نشدن
من همون خار گل که امنیتو بت دادشو
سنگین بود رابطه براش کشید به دوش بارشو
پرنده پروازو بلده ، روح آزاد من
با موج دریای موت ، بده نشون راهشو
خندت شراب شیراز ، میکنه مستم هی
وقتی که شعر رپمو میکنی از برت
قمار من سر تو ، فقط با سرنوشته
چون شرط بردنتو ، با دنیا بستمش
وقتی فکرم پر شد از تو
وقتی ... لبات شدن دوای دردو
وقتی ... تو قصر تنهایی بالای ابرام
شدی تنها مهمونمو

کورس :

ماهرو :

ستاره شب تو دل آسمون میمیره
وقتی نیستی حتی قلب مرغ آرزو میگیره
وقتی دستات باشن مال من تو
تار زندگی به پود عشق و راهمون میپیچه

هرکار میکنم نگیره قلبت
چون واسه ی من همین خب بسه
وقتی دنیای ما اسیر مرزه
بیا باهم کنیم‌ زمینو ترکش

پیکارو :

چشمام چه باز ، چه بسته میبیننت
نگاهت سیب ، گناهه بچینمش
به خودم میگم میشه ببینم که
دلامون باهم رنگا یکین هی

ورس ۲ ( پیکارو ) :

تو میدمی تو کاغذ میشه شعرای من
من باشم مجنونت با قصمون صبح انشاء بگن
یا مثل شکسپیر رو صحن خدا ...
دور دنیا ... اجرا برن
میسازه تارم ، باز آهنگتو
دارن ، تک تک قافیه هام عادت به تو ( به تو )
ملودیام همه داستان توئن
گفتم ، همه سختیامو راحت به تو ( به تو )
نشینه تیغ قسمت ، رو سر سبزت
من کل دنیامو میدم لبت بخنده
میخوام این تن سرد به ، تنت بچسبه
وقتی باهم میکنیم ، زمینو ترکش
زمینو ترکش
میکنیم زمینو ترکش
ما باهم زمینو ترک میکنیم
زمینو ترکش

کورس :

ماهرو :

ستاره شب تو دل آسمون میمیره
وقتی نیستی حتی قلب مرغ آرزو میگیره
وقتی دستات باشه مال من تو
تار زندگی به پود عشق و راهمون میپیچه

هرکار میکنم نگیره قلبت
چون واسه ی من همین خب بسه
وقتی دنیای ما اسیر مرزه
بیا باهم کنیم‌زمینو ترکش

پیکارو :

چشمام چه باز ، چه بسته میبیننت
نگاهت سیب ، گناهه بچینمش
به خودم میگم میشه ببینم که
دلامون باهم رنگا یکین هی

 

 

 

دانلود

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو