loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 دلم کاری کرده با غرورم,    دانلود آهنگ mp3 خیال میکردم عاشقت نمیشم با صدای زن,    دانلود آهنگ mp3 راغب نرو,    دانلود آ

حسین بازدید : 21 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 دلم کاری کرده با غرورم
,    دانلود آهنگ mp3 خیال میکردم عاشقت نمیشم با صدای زن
,    دانلود آهنگ mp3 راغب نرو
,    دانلود آهنگ mp3 همینه عشق
,    همینه عشق خوابت نمیبره خواننده زن
,    دانلود آهنگ mp3 راغب همینه عشق
,    دانلود آهنگ mp3 همینه عشق خوابت نمیبره
,    دانلود آهنگ mp3 راغب دوست دارم
,    خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ همینه عشق راغب

♬●♫●●♩●♬●♩●●♫●♬

خیال میکردم عاشِقت نمیشم ، اگه نِگات کنم یکم..!!♬●♩

یه روز تو خوابمَم نمیدیدم ، واسه تو جونمَم بدم

دلم یه کاری کَرده با غُرورم♬●♩

که مثلِ بچه هام تا از تو دورَم!!

که وَقتی میری بغض رو ، از چشام میشورَم♬●♩

دِلت یه لَحظه ، واسه من نِمیشه

میدونم تقصیرِ تو نیست ، هَمیشه♬●♩

اونی که مالِ قلبته ، دیر عاشِقت میشه!!

همینه عِشق ، خوابت نِمیبره♬●♩

ازت نِمیگذره ، شِکنجه آوره

همینه عِشق ، یه حسِ دلهره!!♬●♩

که میگی ، با خودِت نباشه بهتره

خیال میکردم این فقط یه لحظَست ، تموم میشه اگه بِرم♬●♩

دلَم یجوری مونده ، تویِ چشمات

که برده خواب رو از سَرم ، دلم یه کاری کرده با غُرورم!!!♬●♩

که مثلِ بچه هام تا از تو دورَم

که وقتی میری ، بغض رو از چِشام میشورم♬●♩

دلت یه لحظه ، واسه من نِمیشه!!

میدونَم ؛ تقصیرِ تو نیست همیشه♬●♩

اونی که مال قلبته ، دیر عاشِقت میشه

همینه عِشق ، خوابت نمیبره ، ازت نمیگذره ، شِکنجه آوره♬●♩

همینه عشق ، یه حس دلهُره ، که میگی با خودت ، نَباشه بهتره!!

♬●♫●●♩●♬●♩●●♫●♬

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دلم کاری کرده با غرورم دانلود آهنگ mp3 خیال میکردم عاشقت نمیشم با صدای زن دانلود آهنگ mp3 راغب نرو دانلود آهنگ mp3 همینه عشق همینه عشق خوابت نمیبره خواننده زن دانلود آهنگ mp3 راغب همینه عشق دانلود آهنگ mp3 همینه عشق خوابت نمیبره دانلود آهنگ mp3 راغب دوست دارم خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو