loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ فاصله از بابک امینی چه دورمدور و بی فرداچه سردم سرد و خاکسترشبیه لحظه ی بدرودشبیه بوسه ی آخر..چه خاموشاومدی تا عشق چه معصوم مثل مریم زاررها کن تُره ها در بادرها کن دست من بسپاراز آغاز تبسم باشک

حسین بازدید : 14 یکشنبه 23 آذر 1399

آهنگ فاصله از بابک امینی


چه دورم

دور و بی فردا

چه سردم سرد و خاکستر

شبیه لحظه ی بدرود

شبیه بوسه ی آخر..

چه خاموش

اومدی تا عشق


چه معصوم مثل مریم زار

رها کن تُره ها در باد

رها کن دست من بسپار

از آغاز تبسم باش

کمی فکر من دلگیر

تو این تکرار بی فرجام

در این تلخای دامن گیر

اگر پیش تو خاموشم

نگو عشق تو با من نیست

قفس تنگ و نفس تنگه

مجال از تو گفتن نیست..

♫♫♫

پر از حرفم

ولی خاموش

پر از احساس

اما سرد

به غیر از تو این درد و

شبیه گریه باور کرد

به من سهمی بده از عشق

از اون چشمای ویرانگر

به بودای نگاه خود

منو مومن کن ای کافر

اگر پیش تو خاموشم

نگو عشق تو با من نیست

قفس تنگ و نفس تنگه

مجال از تو گفتن نیست..







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو