دانلود آهنگ معین الهه ی ناز

Download Music Moein Elaheye Naz

آهنگ معین بنام الهه ی ناز

باز ای الهه ی ناز با دل من بساز

كین غم جانگداز برود ز برم

دانلود آهنگ معین الهه ی ناز

 

متن آهنگ الهه ی ناز از معین 

باز ای الهه ی ناز با دل من بساز

كین غم جانگداز برود ز برم

گر دل من نیاسود از گناه تو بود

بیا تا ز سر گنهت گذرم

باز میكنم دست یاری به سویت دراز

بیا تا غم خود را با راز و نیاز ز خاطر ببرم

گر نكند تیر خشمت دلم را هدف

بخدا همچون مرغ پر شور و شرم بسویت بپرم

آنكه او ز غمت دل ببندد جز من كیست

ناز تو بیش از این بهر چیست

تو الهه ی نازی در بزمم بنشین

من تو را وفادارم بیا كه جز این نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر

in hame bi vafaei nadarad samar

بخدا اگر از من نگیری خبر نیابی اثرم

bekhoda agar az man nagiri khabar nayabi asaram

ترانه آهنگ الهه ی ناز از معین 

تو الهه ی نازی در بزمم بنشین

من تو را وفادارم بیا كه جز این نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر

in hame bi vafaei nadarad samar

بخدا اگر از من نگیری خبر نیابی اثرم

bekhoda agar az man nagiri khabar nayabi asaram