loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ حال غریب ندیم Lyrics Music Nadim Hale Gharib   ترانه و شعر آهنگ حال غریب ندیم چه حاله غریبی چه روز سیاهی به سختی رسیدم سر یه دو راهی با این روزگارم همش بیقرارم دیگه حسه خوبی به دنی

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 04 دی 1399

متن آهنگ حال غریب ندیم
Lyrics Music Nadim Hale Gharib

متن آهنگ حال غریب ندیم

 

ترانه و شعر آهنگ حال غریب ندیم

چه حاله غریبی چه روز سیاهی به سختی رسیدم سر یه دو راهی
با این روزگارم همش بیقرارم دیگه حسه خوبی به دنیا ندارم

همش انتظار و یه مشت راه بسته همش بیقرار و دلی که شکسته
از اول یه حسه غلط بود و بس میدونم چقدر بینمون فاصله ست

خودم خواستم این حسو باور کنم میخواستم بمیرم ولی سر کنم

از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست

از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست

تکست آهنگ حال غریب ندیم

یه شب بخته من سازگاری نکرد با دردم کسی گریه زاری نکرد
نتونستی از غم نجاتم بدی فقط حرفِ عشقو یه دم میزدی

از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست

از اول به تو اعتمادی نبود حواست به قولی که دادی نبود
دلم پای هر اشتباهت نشست حواست نبود و دله من شکست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو