loading...

دانلود موزیک درخواستی

ریمیکس شاد تریبال دیجی علیرضا دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم (کلبه عشق امید) ریمیکس شاد تریبال دیجی علیرضا دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم (کلبه عشق امید) متن آهنگ

حسین بازدید : 17 دوشنبه 06 بهمن 1399

ریمیکس شاد تریبال دیجی علیرضا دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم (کلبه عشق امید)

ریمیکس شاد تریبال دیجی علیرضا دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم (کلبه عشق امید)

ریمیکس شاد تریبال دیجی علیرضا دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم (کلبه عشق امید)

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن آهنگ کلبه عشق از امید 

نگاهت نگاهت مثل آيينه رو به رومه

دو چشمات قبله گاه آرزومه

بي تو آفتاب عشقم لب بومه

اين آفتاب بپره کارم تمومه

دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم

تا من کلبه عشق رو توي دستاي تو ساختم

دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم

تا من کلبه عشق رو توي دستاي تو ساختم

يه سينه ريز الماس بغل بغل گل ياس

پيشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس

تو دنيايي که عشق خيال و خوابه

مثل جاري و آب توي سرابه

به پابوس تو عشق تو رفتم

براي اين من عاشق صوابه

دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم

تا من کلبه عشق رو توي دستاي تو ساختم

دل و جونم رو باختم تو رو عاشق شناختم

تا من کلبه عشق رو توي دستاي تو ساختم

يه سينه ريز الماس بغل بغل گل ياس

پيشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس

رو خط سرنوشتم اسم تو رو نوشتم

roo khate sarneveshtam esme toro neveshtam

رفتم و توي دست عاشق تو گذاشتم

raftamo tooye daste asheghe to gozashtam

ترانه آهنگ کلبه عشق از امید 

يه سينه ريز الماس بغل بغل گل ياس

پيشکش قلب من بود به تو با عشق و احساس

رو خط سرنوشتم اسم تو رو نوشتم

roo khate sarneveshtam esme toro neveshtam

رفتم و توي دست عاشق تو گذاشتم

raftamo tooye daste asheghe to gozashtam







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو