loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار Lyrics Music Mohammadreza Golzar Be Dadam Beres ترانه و شعر آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار تند رفتی من ازت جا موندم دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

حسین بازدید : 65 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

Lyrics Music Mohammadreza Golzar Be Dadam Beres

متن آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

ترانه و شعر آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

تند رفتی من ازت جا موندم
دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

بهترینم آخر باهام رو به رو شد
واسه من دنیا همون موقع که تو رفتی تموم شد

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

تکست آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو
من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو
به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو