دانلود آهنگ جدید برمودا فرازمینی

Download New Music Bermuda Farazamin

آهنگ جدید برمودا بنام فرازمینی

آهای فرازمینی اگه منو میبینی
یه سر بیا پیش من می‌خوام پیشم بشینی

دانلود آهنگ جدید برمودا فرازمینی

متن آهنگ فرازمینی از برمودا 

آهای فرازمینی اگه منو میبینی
ahai frazmini agh mno mibini
یه سر بیا پیش من می‌خوام پیشم بشینی
ye sr bia pish mn mi‌khoam pishm bshini
یه چند تا حرف دارم بات سلام برسون به اموات
ye chnd ta hrf darm bat salam brson bh amoat
یه خواهش کوچیک ازت دارم میشه منو ببری همرات
ye khoahsh kochik azt darm mishh mno bbri hmrat
جسمم از زمین سیر شده روحم تو زمین پیر شده
jsmm az zmin sir shdh rohm to zmin pir shdh
اینجا همه زجر میکشن که پر از مرگ و میر شده
ainja hmh zjr mikshn ke pr az mrg o mir shdh
مردم ردی و بیمارن محتاج یه نخ سیگارن
mrdm rdi o bimarn mhtaj ye nkh sigarn
محبت اینجا مرده و سر هم کلاه میزارن
mhbt ainja mrdh o sr hm klah mizarn
درگیر ترس قیامت شدن درگیر جنگ و سیاست شدن
drgir trs ghiamt shdn drgir jng o siast shdn
درگیر عشق و خیانت شدن به اشتباه قضاوت شدن
drgir ashgh o khiant shdn bh ashtbah ghzaot shdn
هیچوقت ارامشو درک نکردن اعتیادشونو ترک نکردن
hichvaght aramsho drk nkrdn aatiadshono trk nkrdn
مردم اینجا دیوونه شدن یه لحظه هم فکر مرگ نکردن
mrdm ainja dioonh shdn ye lhzh hm fkr mrg nkrdn
فرق شیطان و فرشته فرق جهنم و بهشته
frgh shitan o frshth frgh jhnm o bhshth
تقصیر آدم و حوا نبود مقصر سر نوشته
tghsir adm o hoa nbod mghsr sr noshth
من سرنوشتی ندارم جهنم و بهشتی ندارم
mn srnoshti ndarm jhnm o bhshti ndarm
من زجر کشیدم دیروز که امروز عشقی ندارم
mn zjr kshidm diroz ke amroz ashghi ndarm
آهای فرازمینی اگه منو میبینی یه سر بیا پیش من
ahai frazmini agh mno mibini ye sr bia pish mn
می‌خوام پیشم بشینی یه چند تا حرف دارم بات
mi‌khoam pishm bshini ye chnd ta hrf darm bat
سلام برسون به اموات یه خواهش کوچیک ازت دارم
salam brson bh amoat ye khoahsh kochik azt darm
میشه منو ببری همرات فرازمینی
mishh mno bbri hmrat frazmini
ورای طبیعت دعای حقیقی سرای حقیقت
orai tbiat daai hghighi srai hghight
پری دریایی عجب شبایی تو داری میپیچی
pri driaii ajb shbaii to dari mipichi
مث رول پیچیدن سر پایی عجب سرمایی مورفین دردایی
ms rol pichidn sr paii ajb srmaii morfin drdaii
جریمم کرده پلیس خطوط هوایی من یه مردم ولی تو ته نامردایی
jrimm krdh plis khtot hoaii mn ye mrdm oli to th namrdaii
فرا بنفش فرو سرخ موجود ماورایی من یه مترسکم وسط آب
fra bnfsh fro srkh mojod maoraii mn ye mtrskm ost ab
چت شدم با یه باده ی ناب چتی مال گله مستی مال شراب
cht shdm ba ye badh i nab chti mal glh msti mal shrab
ترکیبشه که جر میده ساب بودنت خوب نبودنت عالی
trkibshh ke jr midh sab bodnt khob nbodnt aali
حس مردن یه بچه رو داری کودک درونتو میگم اره
hs mrdn ye bchh ro dari kodk dronto migm arh
میفهمی ولی خب بد چت زاری توهم تعصب حرفتو داری
mifhmi oli khb bd cht zari tohm tasb hrfto dari
تو هم هیجان مغزتو داری مث ماری ولی کرمتو داری
to hm hijan mghzto dari ms mari oli krmto dari
خودت خودتو میکنی یاری برمودا شده فراموش
khodt khodto mikni iari brmoda shdh framosh
همه لنگ یه هم آغوش خودم موزیکو میسازمو
hmh lng ye hm aghosh khodm moziko misazmo
خودمم میدمش برات گوش آهای فرازمینی اگه منو میبینی
khodmm midmsh brat gosh ahai frazmini agh mno mibini
یه سر بیا پیش من می‌خوام پیشم بشینی
ye sr bia pish mn mi‌khoam pishm bshini
یه چند تا حرف دارم بات سلام برسون به اموات
ye chnd ta hrf darm bat salam brson bh amoat
یه خواهش کوچیک ازت دارم میشه منو ببری همرات
ye khoahsh kochik azt darm mishh mno bbri hmrat

ترانه آهنگ فرازمینی از برمودا 

خودت خودتو میکنی یاری برمودا شده فراموش
khodt khodto mikni iari brmoda shdh framosh
همه لنگ یه هم آغوش خودم موزیکو میسازمو
hmh lng ye hm aghosh khodm moziko misazmo
خودمم میدمش برات گوش آهای فرازمینی اگه منو میبینی
khodmm midmsh brat gosh ahai frazmini agh mno mibini
یه سر بیا پیش من می‌خوام پیشم بشینی
ye sr bia pish mn mi‌khoam pishm bshini
یه چند تا حرف دارم بات سلام برسون به اموات
ye chnd ta hrf darm bat salam brson bh amoat
یه خواهش کوچیک ازت دارم میشه منو ببری همرات
ye khoahsh kochik azt darm mishh mno bbri hmrat