loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ خداکنه خداتورو ازم نگیره,    خدا تو رو ازم نگیره,    دانلود اهنگ خدا کنه خدا تورو ازم نگیره عشقم,    خد

حسین بازدید : 115 سه شنبه 14 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ خداکنه خداتورو ازم نگیره
,    خدا تو رو ازم نگیره
,    دانلود اهنگ خدا کنه خدا تورو ازم نگیره عشقم
,    خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره عشقم
,    دانلود آهنگ به جون دوتامون عماد طالب زاده
,    دانلود آهنگ دوست دارم به جون هر دوتامون
,    دانلود موزیک ویدیو عماد طالب زاده به جون دوتامون
,    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده نامحدود
,    دانلود آهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم

,   
,   

هر وقت که بارون میاد دلم میگیره

هر وقت تو رو یادم میاد گریه م میگیره

فکر و خیالت با منه یادم نمیره عشقم

من به ندیدن چشات عادت ندارم اخه چجوری این غمو طاقت بیارم

من هیچ علاقه ای به این حالت ندارم عشقم

قسم به این بارون به جون دوتامون خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیامو میبازم نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیامو میبازم نذار که بی هوای تو دلم بگیره

♫♫♫

میلرزه زانو هام بی تو ، تو این هوا ، بارون زده دلم بازم تو رو میخوام

دریا شده دلم کمرنگه خنده هات

بزار دوباره عشق با تو یادم بیاد

قسم به این بارون به جون دوتامون خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیامو میبازم نذار که بی هوای تو دلم بگیره

قسم به این بارون به جون دوتامون خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره

نباشی من بازم دنیامو میبازم نذار که بی هوای تو دلم بگیره

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

https://nicmusic.net/1395/11/be-joone-dotamoon/







برچسب ها دانلود اهنگ خداکنه خداتورو ازم نگیره خدا تو رو ازم نگیره دانلود اهنگ خدا کنه خدا تورو ازم نگیره عشقم خدا کنه خدا تو رو ازم نگیره عشقم دانلود آهنگ به جون دوتامون عماد طالب زاده دانلود آهنگ دوست دارم به جون هر دوتامون دانلود موزیک ویدیو عماد طالب زاده به جون دوتامون دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده نامحدود دانلود آهنگ به جون دوتامون ازت دلخورم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو