loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ بی تو میمیرم سعید کردبچهLyrics Music Bi To Mimiram Saeed Kord bache ♫♫♫دیگه تمومه زندگی بی تو حرومهاز خدا چیزی نمیخوام بودن تو آرزومهاز من نپرس از عشق ببین حالم خرابهوقتی تو نیستی گل من دنیام عذا

حسین بازدید : 1 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ بی تو میمیرم سعید کردبچه

Lyrics Music Bi To Mimiram Saeed Kord bache



♫♫♫

دیگه تمومه زندگی بی تو حرومه
از خدا چیزی نمیخوام بودن تو آرزومه
از من نپرس از عشق ببین حالم خرابه
وقتی تو نیستی گل من دنیام عذابه ، عذابه


عمر من بی من نرو بی تو میمیرم میمیرم
پشت پنجره میام تورو ببینم ببینم
وقتی بارون میزنه آروم میگیرم میگیرم
پشت پنجره میام تورو ببینم ببینم ببینم

♫♫♫

تو جون ِ منو عمر منی بی تو میمیرم
من تورو میخوام با تو میام بی تو نمیرم
تو جون ِ منو عمر منی بی تو میمیرم
من تورو میخوام با تو میام بی تو نمیرم
من تورو میخوام با تو میام بی تو نمیرم

عمر من بی من نرو بی تو میمیرم میمیرم
پشت پنجره میام تورو ببینم ببینم
وقتی بارون میزنه آروم میگیرم میگیرم
پشت پنجره میام تورو ببینم ببینم ببینم

ترانه سرا : امیر عظیمی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو