loading...

دانلود موزیک درخواستی

پیشه خودت نگفتی اگه بری میمیرم جواب خوبیامو از کی باید بگیرمغرورمو شکستم گفتم بمونی پیشم پیشه خودت نگفتی بری دیوونه میشمپیشه خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرهایه تو واسه من عادی میشهتقصیر تو ن

حسین بازدید : 8 پنجشنبه 14 اسفند 1399

پیشه خودت نگفتی اگه بری میمیرم جواب خوبیامو از کی باید بگیرم
غرورمو شکستم گفتم بمونی پیشم پیشه خودت نگفتی بری دیوونه میشم

پیشه خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرهایه تو واسه من عادی میشه
تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلبه تو سهمه من نیست حرفه منم همینه

تکست آهنگ پیشه خودت نگفتی سعید تاتایی

اگه بازم دوباره بگی شدی پشیمون راهی نمونده دیگه میونه هر دوتامون
چشمای خیسه من رو هر بار که رفتی دیدی تو نقطه ضعفه من رو توو رفتنت میدیدی

پیشه خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرهایه تو واسه من عادی میشه

تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلبه تو سهمه من نیست حرفه منم همینه

پیشه خودت نگفتی این دوری جدی میشه یه روزی قهرهایه تو واسه من عادی میشه
تقصیر تو نبود و جواب خوبی اینه قلبه تو سهمه من نیست حرفه منم همینه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو