loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ آی دیوونه حجت درولی دانلود آهنگ غمگین جدید آی دیوونه از حجت درولی که با سبکی خاص خونده شده پیشنهاد میکنم دانلود کنید متن آهنگ + دانلود عهدی که من با تو بستم وقتی که اشکمو دیدی ا

حسین بازدید : 10 جمعه 15 اسفند 1399

دانلود آهنگ آی دیوونه حجت درولی

دانلود آهنگ غمگین جدید آی دیوونه از حجت درولی که با سبکی خاص خونده شده

پیشنهاد میکنم دانلود کنید

متن آهنگ + دانلود

عهدی که من با تو بستم

وقتی که اشکمو دیدی

اگه راست میگفتی عاشقمی

چرا به حسم میخندیدی

عهدی که من با تو بستم

وقتی که اشکمو دیدی

اگه راست میگفتی عاشقمی

چرا به حسم میخندیدی

آهنگ آی دیوونه حجت درولی

آی دیوونه داری منو ازم میگیری

بجای احساسم به قلب پاکم چی میدی

زدی قلبمو تو شکستی آخ جدی جدی آی راستی راستی

بخدا دلم نمیبخشتت خیلی رذلی و خیلی پستی

چرا با غریبه جوشیدی چرا دروی و چرا رذلی

بخدا دلم نمیبخشتت خیلی رذلی خیلی پستی

آهنگ آی دیوونه حجت درولی

آی دیوونه داری منو ازم میگیری

بجای احساسم به قلب پاکم چی میدی

زدی قلبمو تو شکستی آخ جدی جدی آی راستی راستی

بخدا دلم نمیبخشتت خیلی رذلی و خیلی پستی

چرا با غریبه جوشیدی چرا دروی و چرا رذلی

بخدا دلم نمیبخشتت خیلی رذلی خیلی پستی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو