loading...

دانلود موزیک درخواستی

بازم شب شد و این دل بیقراره دلم طاقت دوریـتو نداره ببخشید عاشق پر اشتباه رو به قلب خستـه جون بده دوباره آخه چطور دلت اومد تنهام بذاری تو بـازی زمــــونه جام بــــذاری تو بی من بری من بی تو میمیرم

حسین بازدید : 12 دوشنبه 16 فروردین 1400

بازم شب شد و این دل بیقراره دلم طاقت دوریـتو نداره

ببخشید عاشق پر اشتباه رو به قلب خستـه جون بده دوباره

آخه چطور دلت اومد تنهام بذاری تو بـازی زمــــونه

جام بــــذاری تو بی من بری من بی تو میمیرم

آخــــه شده بــودی عزیزتریـنـــم

آهنگ بیقرار از مجید نعمتی

شب و غمـــو منو ابر پاره پـاره آسمـــون داره واســـــم یه ریز میباره

رفتی و حالا اشک خیس ابرا گریه هاتو یاد من میاره

یاد چشــات دارم منو دیوونه میــکنه با غصه ها داره منو همخونه میکنه

اون دیگه طاقــت مــــوندن نــداره دیـوونه یه بیقراره

آهنگ بیقرار از مجید نعمتی

بازم شب شد و این دل بی قراره دلم طاقت دوریــــــتو نداره

ببخشید عاشق پر اشتــبـــاه رو به قلب خستـــه جون بده

دوباره آخه چطور دلت اومد تنهام بذاری تو بـازی زمــــونه جام بــــذاری

تو بی من بری من بی تو میمیرم آخــــه شده بــودی عزیزتریـنـــم

آهنگ بیقرار از مجید نعمتی

شب و غمـــو منو ابر پاره پـــاره آسمون داره واسم یه ریز میباره

رفتی و حالا اشک خیس ابرا گریه هاتو یاد من میاره

یاد چشــات دارم منو دیوونه میــکنه با غصه ها داره منو همخونه

میکنه اون دیگه طاقــت مــــوندن نــداره دیـوونه یه بیقراره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو