loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام من عاشقم   من ندیده عاشق کسی شدم که تمام آسمون به اسمشه هیشکی که باورمون نمیکنه قسم درستمون به اسمشه من ندیده عاشق کسی شدم که یه دنیا مثه

حسین بازدید : 23 سه شنبه 06 خرداد 1399

متن آهنگ احسان خواجه امیری با نام من عاشقم

 

من ندیده عاشق کسی شدم که تمام آسمون به اسمشه
هیشکی که باورمون نمیکنه قسم درستمون به اسمشه
من ندیده عاشق کسی شدم که یه دنیا مثه من مجنون شه
یه نفر که ابر پر کشیدنش ماته پرپر زدن جوونشه
سرتو روی نیزه می ذارن واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
سرتو روی نیزه می ذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست


یه نفر که عشقو معنا میکنه یه نفر که تشنگی تسکینشه
اون کسی که حرمت آزادگی قد حرمت تمام دینشه
به هر احساسی نمیگن عاشقی من نمیگم واسه این حس لایقم
هرکی پای عشقش از خودش گذشت تازه میتونه بگه من عاشقم
سرتو روی نیزه می ذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست
سرتو روی نیزه می ذارن واسه اینکه دلت خود دریاست
با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو