loading...

دانلود موزیک درخواستی

باز ای الهه ی ناز با دل من بساز كین غم جانگداز برود ز برم گر دل من نیاسود از گناه تو بود بیا تا ز سر گنهت گذرم آهنگ ای الهه ناز از معین باز میكنم دست یاری به سویت دراز بیا تا غم خود را با راز و

حسین بازدید : 8 دوشنبه 16 فروردین 1400

باز ای الهه ی ناز با دل من بساز

كین غم جانگداز برود ز برم

گر دل من نیاسود از گناه تو بود

بیا تا ز سر گنهت گذرم

آهنگ ای الهه ناز از معین

باز میكنم دست یاری به سویت دراز

بیا تا غم خود را با راز و نیاز

ز خاطر ببرم

گر نكند تیر خشمت دلم را هدف

بخدا همچون مرغ پر شور و شرم

بسویت بپرم

آهنگ ای الهه ناز از معین

آنكه او ز غمت دل ببندد جز من كیست

ناز تو بیش از این بهر چیست

تو الهه ی نازی در بزمم بنشین

من تو را وفادارم بیا كه جز این

نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر

بخدا اگر از من نگیری خبر

نیابی اثرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو