loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ غمگین و احساسی بی تو از علی خزائی متن آهنگ بی تو دل من داره میمیره همش سراغ تو رو میگیره تو رفتی اما من تا قیامت چشمای نازت یادم نمیــــــــــره یادم نمیره گفتی همیشه با تو میمونم بی

حسین بازدید : 22 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ غمگین و احساسی بی تو از علی خزائی

متن آهنگ

بی تو دل من داره میمیره همش سراغ تو رو میگیره

تو رفتی اما من تا قیامت چشمای نازت یادم نمیــــــــــره

یادم نمیره گفتی همیشه با تو میمونم بی تو نمیشه

دانلود آهنگ بی تو دل من داره میمیره از علی خزائی

گفتی که از تو جدا نمیشم گفتی همیشه میمونی پیشم

دانلود آهنگ بی تو دل من داره میمیره از علی خزائی

اما نموندی رفتی چه آسون

تو پا گذاشتی رو عهد و پیمون

رفتی و قلب منو شکستی

کردی فراموش عهدی که بستی

من با تو بودم با غصه و درد دلم نمی رفت

دوباره برگرد بیا دوباره تا من نمیرم

دوباره دست تو رو بگیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو