loading...

دانلود موزیک درخواستی

وقتی که موهاتو دونه به دونه پریشون میکنی به روی شونه دلم برای تو میگیره بهونه  اشکهام جاری میشه به روی گونه  اگه مردم میگن رسوای یاره  بذار حرف بزنند عیبی نداره  اگه مردم میگ

حسین بازدید : 23 شنبه 17 اسفند 1398

وقتی که موهاتو دونه به دونه

پریشون میکنی به روی شونه
دلم برای تو میگیره بهونه

 اشکهام جاری میشه به روی گونه

 اگه مردم میگن رسوای یاره

 بذار حرف بزنند عیبی نداره

 اگه مردم میگن رسوای یاره

 بذار حرف بزنند عیبی نداره

 تنت خوشبوتر از گلهای یاسه

متن آهنگ قدیمی عاشقانه :

 

 لبت رقیب آلبالو گیلاسه

 بی تو بسکه نشستم با خیالت

 همه میگن فلانی بی حواسه

 عشق من و تو شهره ی شهره

 اسم من و تو قصه ی دهره

 خودت خوب میدونی تو این زمونه

 اگه عشق نباشه زندگی زهره

 اگه مردم میگن رسوای یاره

 بذار حرف بزنند عیبی نداره

 اگه مردم میگن رسوای یاره

 بذار حرف بزنند عیبی نداره

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ اگه مردم میگن رسوای یاره دانلود آهنگ آغاسی سهیلو اهنگ رسوای یار از اغاسی دانلود اهنگ زیبای اغاسی دانلود آهنگ آغاسی نازت کنم دانلود آهنگ بندری آغاسی دانلود آهنگ سهیلا از آغاسی دانلود اهنگ لری اغاسی اهنگ اغاسی خدا قوت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو