loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی پرواز Download New Music Ali Yasini Parvaz آهنگ جدید علی یاسینی بنام پرواز دیدمت از دور خسته بود پاهات تا نگات کردم وای از اون چشمات گفتی از دست این آدما خستم زخما

حسین بازدید : 0 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی پرواز

Download New Music Ali Yasini Parvaz

آهنگ جدید علی یاسینی بنام پرواز

دیدمت از دور خسته بود پاهات تا نگات کردم وای از اون چشمات

گفتی از دست این آدما خستم زخماتو شستم بالتو بستم

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی پرواز

 

متن آهنگ پرواز از علی یاسینی

دیدمت از دور خسته بود پاهات تا نگات کردم وای از اون چشمات

didmt az dor khsth bod pahat ta ngat krdm oai az aon chshmat

گفتی از دست این آدما خستم زخماتو شستم بالتو بستم

gfti az dst ain adma khstm zkhmato shstm balto bstm

حالا میبینم توی دیوونه فکر پروازی دور از این خونه

hala mibinm toi dioonh fkr proazi dor az ain khonh

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

چرا انقد گرفتار توام نمیدونی نمیدونم میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم

chra anghd grftar toam nmidoni nmidonm migi baid brm ama nmitoni nmitonm

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

ترانه آهنگ پرواز از علی یاسینی

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

چرا انقد گرفتار توام نمیدونی نمیدونم میگی باید برم اما نمیتونی نمیتونم

chra anghd grftar toam nmidoni nmidonm migi baid brm ama nmitoni nmitonm

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz

نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز نذار بمونه غمت رو دلم عشق دردسر ساز

nro zndonit knn baz gm nsho to fkr proaz nzar bmonh ghmt ro dlm ashgh drdsr saz







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو