loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ اندیتصویر منعـشـق مـن جـز غم دلواپسي نـيسـتآخه قلـبـم مثل قـلـب کـســي نـيسـتتو به تصويري چه کودکانـه دل باختـه ايمنو اونجوري که در بـاور خـود ساخته ايتو به نقشي که چه دوره از منعکـس ماهـه تـ

حسین بازدید : 125 جمعه 28 مهر 1396



متن آهنگ اندی
تصویر من


عـشـق مـن جـز غم دلواپسي نـيسـت
آخه قلـبـم مثل قـلـب کـســي نـيسـت

تو به تصويري چه کودکانـه دل باختـه اي
منو اونجوري که در بـاور خـود ساخته اي

تو به نقشي که چه دوره از من
عکـس ماهـه تـوي آب روشــن

تـوي رويــايـي مـثـل بــيــداري


تو مي خواي که ماهو از برکه بياي برداري


عشق من جز غم دلواپسي نيست
آخـه قـلـبم مثل قلب کسي نيست

من پر از احساسم
تو پر از احساسـي
واي اگر قلب منو نشناسي

بيا با عشق و احساس منو دوباره بشناس
بيا با عشق و احساس منو دوباره بشناس


من نه عمري پشت شيشه چون عروسک بودم
نـه کـه خـفـتـه بـيـن پــنـبـه هـا و پــولـــک بودم

من اگـر سـردار عـشــقـم يا کـه پـاک باخـتـه ام
ســرنوشــتم رو با دســتـاي خــودم سـاخته ام

قـصـه ها گـذشـتـه بـر مـن تــا بـدونـم کـيسـتم
سر گذشتم هر چه بوده من پشيمـون نيـسـتم

يه زمان عاشــق و گـاهـي تـوي آغـوش هـوس
هـــر چـــه بــوده انــتــخــاب مـن بــوده و بــس


عشق من جز غم دلواپسي نيست
آخـه قـلـبم مثل قلب کسي نيست

من پر از احساسم
تو پر از احساسـي
واي اگر قلب منو نشناسي

بيا با عشق و احساس منو دوباره بشناس
بيا با عشق و احساس منو دوباره بشناس

گاهي سرشار از حقيقت گاهي مغلوب گناه
هر چه هستم تو فقط من رو براي من بخواه

مــن اگـر مـريـم پـاکـم يـا کـه يـک گـيـاه هرز
عشق من بيا به باور هـاي مـن عـشـق بورز

من پر از احساسم
تو پر از احساسـي
مگه مي شه قلب منو نشناسي
مگه مي شه قلب منو نشناسي







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو