loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ دلم به دوست داشتن تو مینازه,    دانلود آهنگ دوست دارم جمله ایی شیرینه تو که میگی به دلم میشینه,    دانلود آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده

حسین بازدید : 121 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ دلم به دوست داشتن تو مینازه
,    دانلود آهنگ دوست دارم جمله ایی شیرینه تو که میگی به دلم میشینه
,    دانلود آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده
,    دانلود ترانه بی تو دوباره عاشق نمیشم
,    آهنگ دوست دارم تو رو بی اندازه
,    دانلود اهنگ دوباره عاشق نمیشم
,    دانلود بی تو دوباره عاشق نمیشم
,    اهنگ بي تو دوباره عاشق نميشم
,    متن آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85/

متن موزیک دوست دارم محسن ابراهیم زاده

بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
بی تو دوباره عاشق نمیشم
من با نفسهات دیوونه میشم
میخوام دوباره دورت بگردم
مثل تو دیگه پیدا نکردم
حرف تو باشه حرفی ندارم
خوبه دوباره هستی کنارم
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه
دوست دارم جمله ای شیرینه
تو که میگی به دلم میشینه
دوست دارم تو رو بی اندازه
دلم به دوست داشتن تو می نازه







برچسب ها دانلود آهنگ دلم به دوست داشتن تو مینازه دانلود آهنگ دوست دارم جمله ایی شیرینه تو که میگی به دلم میشینه دانلود آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده دانلود ترانه بی تو دوباره عاشق نمیشم آهنگ دوست دارم تو رو بی اندازه دانلود اهنگ دوباره عاشق نمیشم دانلود بی تو دوباره عاشق نمیشم اهنگ بي تو دوباره عاشق نميشم متن آهنگ دوست دارم محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو