loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ اندی ترانه هاي انديقصهء بارانتک و تنها تو خيابون , به زير نم نم بارونباز به ياد تو ميوفتم , حرفايي که با تو گفتمگفتم عشق من يه کوهه , تو ببين چه با شکوهعشق تو مثل سراب , عمر کوتاه حبابعمر کوت

حسین بازدید : 65 جمعه 28 مهر 1396



متن آهنگ اندی ترانه هاي اندي
قصهء باران


تک و تنها تو خيابون , به زير نم نم بارون
باز به ياد تو ميوفتم , حرفايي که با تو گفتم
گفتم عشق من يه کوهه , تو ببين چه با شکوه
عشق تو مثل سراب , عمر کوتاه حباب
عمر کوتاه حباب ...

عشق من شعر و شرابه , عشق تو نقش بر آب
عشق تو يک گل زرد , دستايي که سرد سرد
عشق من مثل جنون , آبي رنگ آسمون


عشق يک ماهي به درياست , عشق من ببين چه زيباست

تک و تنها تو خيابون , به زير نم نم بارون
باز به ياد تو ميوفتم , حرفايي که با تو گفتم
گفتم عشق من يه کوهه , تو ببين چه با شکوه
عشق تو مثل سراب , عمر کوتاه حباب
عمر کوتاه حباب ...

عشق تو عکساي پاره , نامه هاي نيمه کاره
حرفايي که نا تموم , ميدونم که بي دووم
عشق من سادست و آسون , پاک و ساده مثل بارون
عشق من جنس بهاره , توي قلبم موندگاره

تک و تنها تو خيابون , به زير نم نم بارون
باز به ياد تو ميوفتم , حرفايي که با تو گفتم
گفتم عشق من يه کوهه , تو ببين چه با شکوه
عشق تو مثل سراب , عمر کوتاه حباب
عمر کوتاه حباب

:: دکلمه ::
فرق بين ما يه دنياست
فرق از دروغ تا راست
قلب من اگرچه تنهاست
عشق من ببين چه زيباست ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو