loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی هلالی شعر برای امام زمان (عج) از هلالیفضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس دلم نشسته چو پروانه در آرزوی گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آ

حسین بازدید : 181 شنبه 06 آبان 1396



متن مداحی هلالی
 شعر برای امام زمان (عج) از هلالی
فضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس
دلم نشسته چو پروانه در آرزوی گل نرگس

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

سزد ز غصه بمیرم من ز درد غربت و تنهایی
همیشه ذکر فرج دارم ولی چرا تو نمی آیی

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا



برای نوکر بی مقدار همیشه پرده نشین بودی
ولی به دیده عشاقت بدون پرده یقین بودی

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

دوباره پای گنه کارم به بزم عشق تو واگشته
سرم به زیر و شکسته دل ، دو دیده پر ز حیا گشته

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

ز قطره قطره اشک من ببین که بوی تو می آید
دو دست خسته و لرزانم به سمت و سوی تو می آید

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

به یک دو جمله سخن با تو ، دلم گرفته برای تو
نهال خشک گل عشم شکوفه زد به هوای تو

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

چه می شود بشود حالم چو حالت خوش یارانت
چه می شود بشود جسمم میان خون چو شهیدانت

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

منم چه زشت و سیه چهره تو در نهایت زیبایی
منم فقیر فقیرانم تو در نهایت دارایی

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا

چه می شود بشود روزی سراغ خیمه سبز تو
که روزیم بشود روزی طعام خیمه سبز تو

گل نرگس گل نرگس گل نرگس گل نرگس
آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا آقا بیا


http://raghebon.ir/












اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو