loading...

دانلود موزیک درخواستی

شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد,دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد,دانلود آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد,متن آهنگ

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 10 آبان 1396


شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد
شهریست در کنار آن شط پر خروش
با نخلهای در هم و شبهای پر ز نور
شهریست در کناره آن شط و قلب من

آنجا اسیر پنجه یک مرد پر غرور
شهریست در کنار آن شط که سالهاست

آغوش خود به روی من و او گشوده است
بر ماسه های ساحل و در سایه های نخل

او بوسه ها ز چشم و لب من ربوده است
آن ماه دیده است که من نرم کرده ام


با جادوی محبت خود قلب سنگ او
آن ماه دیده است که لرزیده اشک شوق

در آن دو چشم وحشی و بیگانه رنگ او
ما رفته ایم در دل شبهای ماهتاب

با قایقی به سینه امواج بیکران
بشکفته در سکوت پریشان نیمه شب

بر بزم ما نگاه سپید ستارگان
بر دامنم غنوده چو طفلی و من ز مهر

بوسیده ام دو دیده در خواب رفته را
در کام موج دامنم افتاده است و او

بیرون کشیده دامن در آب رفته را
کنون منم که در دل این خلوت و سکوت

ای شهر پر خروش ترا یاد میکنم
دل بسته ام به او و تو او را عزیز دار

من با خیال او دل خود شاد میکنم



http://www.sattarseda.blogfa.com













برچسب ها شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد متن آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد تکست موزیک شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود آهنگ جدید شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کد آهنگ پیشواز شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد متن ترانه شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کد آوای انتظار همراه اول شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کد آهنگ پیشواز همراه اول شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود آهنگ با لینک مستقیم شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد رمیکس Remix دانلود آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کیفیت 320 دانلود آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کیفیت عالی سایت موزیک تکست آهنگ شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود ترانه شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد کد موزیک شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد دانلود موزیک ویدیو شعر یادی از گذشته از فروغ فرخزاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو