loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود موزیک ویدیو ترانه گل ها مرضیه,دانلود ترانه ترانه گل ها مرضیه,دانلود آهنگ جدید تکست نایس ترانه گل ها مرضیه ,دانلود آهنگ ترانه گل ها مرضیه فروردین 96 ,کد م

حسین بازدید : 161 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ ترانه گل ها مرضیه

 هرگز نمیشد باورم، این برف پیری بر سرم، سنگین نشیند چنین
من بودم و دل بود و می، آواز من آوای نی، هر گوشه می زد طنین

اکنون منم حیران، ز عمر رفته سرگردان، ای خدای من
با این تن خسته، هزاران ناله بنشسته، در صدای من

ای عشق نا فرجام من رفتی کجا؟
ای آرزوی خام من رفتی کجا؟
آن دوره آشفتگی های تو کو؟
ای عمر نا آرام من رفتی کجا؟

تو بخوان شب همه شب برایم ای مرغ سحر
که دل خسته من درآمد از سینه به در
تو سبک بالی و من اسیر بشکسته پرم
تو پر از شوری و من ز عالمی خسته ترم
تو بخوان تو بخوان به گوش اهل جهان
که خبر شود از شتاب این کاروان



اکنون منم حیران، ز عمر رفته سرگردان، ای خدای من
با این تن خسته، هزاران ناله بنشسته، در صدای من

ای عشق نا فرجام من رفتی کجا؟
ای آرزوی خام من رفتی کجا؟
آن دوره آشفتگی های تو کو؟
ای عمر نا آرام من رفتی کجا؟

تو بخوان شب همه شب برایم ای مرغ سحر
که دل خسته من درآمد از سینه به در
تو سبک بالی و من اسیر بشکسته پرم
تو پر از شوری و من ز عالمی خسته ترم
تو بخوان تو بخوان به گوش اهل جهان
که خبر شود از شتاب این کاروان






http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو ترانه گل ها مرضیه دانلود ترانه ترانه گل ها مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس ترانه گل ها مرضیه دانلود آهنگ ترانه گل ها مرضیه فروردین 96 کد موزیک جدید ترانه گل ها مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم ترانه گل ها مرضیه دانلود آهنگ جدید ترانه گل ها مرضیه کیفیت 320 Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست آهنگ ترانه گل ها مرضیه ترانه گل ها مرضیه تکست نایس ترانه گل ها مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید ترانه گل ها مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ ترانه گل ها مرضیه سایت ایکس نایس کد موزیک ترانه گل ها مرضیه دانلود آهنگ ترانه گل ها مرضیه کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترانه گل ها مرضیه متن آهنگ ترانه گل ها مرضیه کد آهنگ جدید ترانه گل ها مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو