loading...

دانلود موزیک درخواستی

, عشق من چشاتو واکن , غمو تو چشام نیگا کن , میبینی تنها ترینم عزیزم , اشکامو پاک کن دارم از دوریت میمیرم , بخدا از زندگی سیرم , تاتو نیای چشام به در می دوزم

حسین بازدید : 1344 پنجشنبه 05 مهر 1397

عشق من چشاتو واکن

غمو تو چشام نیگا کن

میبینی تنها ترینم عزیزم

اشکامو پاک کن دارم از دوریت میمیرم

بخدا از زندگی سیرم

تاتو نیای چشام به در می دوزم

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها عشق من چشاتو واکن غمو تو چشام نیگا کن میبینی تنها ترینم عزیزم اشکامو پاک کن دارم از دوریت میمیرم بخدا از زندگی سیرم تاتو نیای چشام به در می دوزم عشق من چشاتو واکن غمو تو چشام نیگا کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو