loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد موزیک جدید بگذر تا بسوزم مرضیه,بگذر تا بسوزم مرضیه,دانلود آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه فروردین 96 ,کد آهنگ جدید بگذر تا بسوزم مرضیه,دانلود آهنگ جدید بگذر تا بسوز

حسین بازدید : 221 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه

 غمگین چو پاییزم از من بگذر
شعری غم انگیزم از من بگذر
سر تا به پا عشقم دردم سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم

غمگین چو پاییزم از من بگذر
شعری غم انگیزم از من بگذر

بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم
بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگذر و با دل شکسته بگذارم


بگذر و با دل شکسته بگذارم

بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
در غم این عشق بی حاصل بسوزم
بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
در غم این عشق بی حاصل بسوزم

بگذر تا در شرار من نسوزی
بی پروا در کنار من نسوزی
همچون شمعی به تیره شب ها
می دانی عشق ما ثمر ندارد
غیر از غم حاصلی دگر ندارد
بگذر زین قصه ی غم افزا



http://www.iransong.com/







برچسب ها کد موزیک جدید بگذر تا بسوزم مرضیه بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه فروردین 96 کد آهنگ جدید بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ جدید بگذر تا بسوزم مرضیه کیفیت 320 دانلود ترانه بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید تکست نایس بگذر تا بسوزم مرضیه کد موزیک بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود موزیک ویدیو بگذر تا بسوزم مرضیه Hik' [ndnhd;s khds متن آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 بگذر تا بسوزم مرضیه کیفیت عالی متن و دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم بگذر تا بسوزم مرضیه دانلود آهنگ بگذر تا بسوزم مرضیه کیفیت عالی تکست نایس بگذر تا بسوزم مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو