loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سنگ صبور مرضیه,سنگ صبور مرضیه,دانلود آهنگ سنگ صبور مرضیه سایت ایکس نایس,متن آهنگ سنگ صبور مرضیه,کد موزیک سنگ صبور مرضیه ,دانلود آهنگ سنگ

حسین بازدید : 335 چهارشنبه 16 فروردین 1396

آهنگ سنگ صبور مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi



آهنگ سنگ صبور مرضیه

 عشوه از حد می برد چشم تو ای سرچشمه ی عشق و جوانی
فتنه بر پا می کند ناز تو ای خو کرده با نامهربانی
گه چو دریا پر ز رازی
گه چو دشتی سینه بازی
گه چو آتش گرم مهری
گه چنان گل غرق نازی
چون خُم بی باده گه بی جوش و تابی
چون شراب کهنه گه پر التهابی

جای آن سنگ صبور ای قصه گو با من بگو
تا به تنهایی کنم با او زمانی گفتگو
تا شود صبرش تمام و بشکند در پای من
سنگ از آن نامهربان شد مهربان تر وای من
سنگ از آن نامهربان شد مهربان تر وای من


عشوه از حد می برد چشم تو ای سرچشمه ی عشق و جوانی
فتنه بر پا می کند ناز تو ای خو کرده با نامهربانی

آخر ای زیبای من افسونگری اندازه دارد
هر زمان بینم ترا چشمت فریبی تازه دارد
من از آن روزی که بستم با تو پیوند محبت
گرچه گل بودی ندیدم از تو لبخند محبت
سوختم پروانه سان از داغ این زود آشنایی
ساختم اما نکردم شکوه از درد جدایی

عشوه از حد می برد چشم تو ای سرچشمه ی عشق و جوانی
فتنه بر پا می کند ناز تو ای خو کرده با نامهربانی



http://www.iransong.com/








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل سنگ صبور مرضیه سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ سنگ صبور مرضیه سایت ایکس نایس متن آهنگ سنگ صبور مرضیه کد موزیک سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ سنگ صبور مرضیه فروردین 96 Hik' [ndnhd;s khds دانلود ترانه سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو سنگ صبور مرضیه سنگ صبور مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید سنگ صبور مرضیه کیفیت 320 متن و دانلود آهنگ جدید کد موزیک جدید سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ سنگ صبور مرضیه کیفیت عالی تکست نایس سنگ صبور مرضیه تکست آهنگ سنگ صبور مرضیه کد آهنگ جدید سنگ صبور مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم سنگ صبور مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو