loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید همیشه بهار (مرضیه) کیفیت 320 ,دانلود آهنگ همیشه بهار (مرضیه) فروردین 96 ,دانلود موزیک ویدیو همیشه بهار (مرضیه),کد موزیک جدید همیشه بهار (مرضیه)

حسین بازدید : 83 پنجشنبه 17 فروردین 1396








آهنگ همیشه بهار (مرضیه) مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

بی ثمر مکن این دوندگی
گر رها کنی قید بندگی
بشنوی ز من راز زندگی
بشنوی ز من راز زندگی

با این دل دیوانه ام ناگفتنی ها گفته ام من
قربان ابن دیوانگی صاحبدلی آشفته ام من
با کسی وفا کی جهان کند
دل به ما کجا مهربان کند

تو که راحت به جهانی
غم ما را تو چه دانی به خداااا
چه شود گر بنوازی
دل چون من نگرانی ز وفاااا

ز خزان دلم خبری تو نداری





چه غمم ز خزان تو همیشه بهاری

ز خزان دلم خبری تو نداری
چه غمم ز خزان تو همیشه بهاری

بی ثمر مکن این دوندگی
گر رها کنی قید بندگی
بشنوی ز من راز زندگی
بشنوی ز من راز زندگی



 
http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید همیشه بهار (مرضیه) کیفیت 320 دانلود آهنگ همیشه بهار (مرضیه) فروردین 96 دانلود موزیک ویدیو همیشه بهار (مرضیه) کد موزیک جدید همیشه بهار (مرضیه) متن آهنگ همیشه بهار (مرضیه) متن و دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه همیشه بهار (مرضیه) کد آهنگ پیشواز ایرانسل همیشه بهار (مرضیه) تکست آهنگ همیشه بهار (مرضیه) Hik' [ndnhd;s khds همیشه بهار (مرضیه) همیشه بهار (مرضیه) کیفیت عالی دانلود آهنگ همیشه بهار (مرضیه) کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم همیشه بهار (مرضیه) دانلود آهنگ همیشه بهار (مرضیه) سایت ایکس نایس کد موزیک همیشه بهار (مرضیه) دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ جدید همیشه بهار (مرضیه) دانلود آهنگ جدید تکست نایس همیشه بهار (مرضیه) تکست نایس همیشه بهار (مرضیه)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو